02:08 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر اقتصاد

قیمت برق ارزان می شود
طی 5 سال آینده تعرفه فعلی بهای برق تغییری نخواهد کرد و با ثابت نگه داشتن تعرفه برق نه‌تنها قیمت برق افزایش نخواهد داشت بلکه با در نظر داشتن افزایش نسبی قیمت‌ها، بهای برق برای مصرف‌کننده ارزان‌تر هم تمام می‌شود.
میزان تاثیر وزیر پیشنهادی اقتصاد بر بازار سرمایه
عضو شورای عالی بورس انتخاب احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد را از انتخاب‌های خوب "رییسی" برای معرفی کابینه دولت سیزدهم عنوان کرد.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
حمایت کلامی قالیباف از بخش خصوصی
نماد برتر - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از واگذاری درست حمایت می‌کند، گفت: ما پشتیبان بخش خصوصی هستیم.
از همتی اصرار از دژپسند انکار!
نماد برتر - وزیر اقتصاد معتقد است با انتشار اوراق و خصوصی سازی نه تنها تورم و نقدینگی را کنترل کرده است بلکه حقوق‌ها را نیز از این محل پرداخته؛ درحالیکه شواهد از سوی مقامات بانکی این اظهارات را تایید نمی‌کند.
مطالب منتسب به رییس سازمان بورس؛ جعلی است
نماد برتر - روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی واکنش نشان داد.
صدور کارت‌های اعتباری تا آخر اردیبهشت 1400
نماد برتر - با توجه به اینکه در راستای صدور کارت اعتباری سهام عدالت تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال صدور این کارت به متقاضیان هستند، معاون وزیر اقتصاد از ورود سایر بانک‌ها به ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا اردبیشهت سال جاری خبر داد.
بانک ملت برترین عملکرد مالی سال گذشته را کسب کرد + بازدهی سهام
نماد برتر- بانک ملت طبق بررسی های وزارت اقتصاد، برترین عملکرد مالی سال ۹۹ در بین تمام بانک های دولتی و خصوصی را کسب کرد.
گشایش نماد برنج طارم در بازار گواهی سپرده کالایی
نماد برتر - نماد معاملاتی برنج طارم مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا درج شد تا به زودی با گشایش نخستین انبار، معاملات این نماد آغاز شود.
احضار مدیران بورسی به دادگاه
نماد برتر - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از احضار برخی مدیران سازمان بورس برای پاسخگویی درباره علل سقوط شدید سهام به دستگاه قضا و وعده بهبود بازار خبر داد .
مومنی جای بانک را گرفت
نماد برتر - وزیر اقتصاد صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.